آ
-
آموزش تفکر
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان درس «تفکر و سواد رسانهای» [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 37-57]
-
آموزش ضمنخدمت
رابطه دوره های آموزش ضمنخدمت و توانمندسازی شغلی (مورد مطالعه: معلمان تربیتبدنی استان مرکزی) [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 71-89]
ا
-
ابعاد
نقش ابعاد رهبری تحولگرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 55-70]
-
اجتماعات حرفهای یادگیری
بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری اجتماعات حرفهای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
اجرای برنامه درسی
رابطه انگیزش با موفقیت در اجرای برنامه درسی (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع متوسطه اول شهر خرمآباد) [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 29-41]
-
اخلاق حرفهای معلم
مؤلفههای اخلاق حرفهای معلم با تأکید بر تعامل معلم با خود از منظر نهجالبلاغه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 29-54]
-
اشتیاق تحصیلی
پیش بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس خودتعیینگری و جهتگیری هدف دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 91-102]
-
اشتیاق تحصیلی
تأثیر استفاده از فناوری واقعیتافزوده بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]
-
اعتیاد به اینترنت
نقش آموزشهای مجازی در اعتیاد به اینترنت و ارتباط آن با خستگی چشمی معلمان ابتدایی در همهگیری کووید-19 [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
الگوی برنامهدرسی مونتهسوری
بررسی مبانی فلسفی و ماهیت یادگیری الگوی آموزشی مونتهسوری [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 59-74]
-
انگیزش بیرونی
رابطه انگیزش با موفقیت در اجرای برنامه درسی (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع متوسطه اول شهر خرمآباد) [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 29-41]
-
انگیزش درونی
رابطه انگیزش با موفقیت در اجرای برنامه درسی (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع متوسطه اول شهر خرمآباد) [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 29-41]
-
انگیزش شغلی
نقش واسطهای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 57-77]
ب
-
بحث گروهی
تاثیر داستانهای فلسفی به روش بحث گروهی بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان کامیاران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 1-15]
-
برنامه درسی
رابطه انگیزش با موفقیت در اجرای برنامه درسی (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع متوسطه اول شهر خرمآباد) [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 29-41]
-
بهزیستی ایمنی روانشناختی
رابطه بین جهتگیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]
-
بهزیستی روانشناختی
پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 21-35]
پ
-
پرورش
سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
-
پرورش اجتماعی
سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
-
پرورش ذهن
سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
-
پرورش عاطفی-رفتاری
سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
ت
-
تحمل ابهام
پیشبینی فرسودگی شغلی معلمان بر اساس تحمل ابهام و خودشفقتورزی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
تربیت رسانهای
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان درس «تفکر و سواد رسانهای» [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 37-57]
-
ترس از شکست در عملکرد
نقش کمالگرایی مثبت و منفی و ترس از شکست در عملکرد در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
-
تعامل معلم با خود
مؤلفههای اخلاق حرفهای معلم با تأکید بر تعامل معلم با خود از منظر نهجالبلاغه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 29-54]
-
تعللورزی تحصیلی
نقش کمالگرایی مثبت و منفی و ترس از شکست در عملکرد در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
-
توانمندسازی شغلی
رابطه دوره های آموزش ضمنخدمت و توانمندسازی شغلی (مورد مطالعه: معلمان تربیتبدنی استان مرکزی) [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 71-89]
-
توانمندسازی شناختی
نقش مهارتهای ارتباطی و توانمندسازی شناختی در پیشبینی سازگاری اجتماعی معلمان ابتدایی شهر سقز [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 43-53]
-
توسعه
طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
-
توسعه حرفهای
بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری اجتماعات حرفهای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
توسعۀ حرفهای
چگونه توانستیم توسعه حرفهای معلمان را در دوران دنیاگیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدامپژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
ج
-
جهتگیری هدف
پیش بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس خودتعیینگری و جهتگیری هدف دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 91-102]
-
جهتگیری یادگیری
رابطه بین جهتگیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]
ح
-
حقوق ورزشی
بررسی روشهای قانونی رفع مسئولیت معلمان تربیتبدنی مدارس ایران در هنگام بروز حوادث ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 15-27]
-
حوادث
بررسی روشهای قانونی رفع مسئولیت معلمان تربیتبدنی مدارس ایران در هنگام بروز حوادث ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 15-27]
خ
-
خستگی چشمی
نقش آموزشهای مجازی در اعتیاد به اینترنت و ارتباط آن با خستگی چشمی معلمان ابتدایی در همهگیری کووید-19 [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
خودپرورشی معلم
سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
-
خودتعیینگری
پیش بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس خودتعیینگری و جهتگیری هدف دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 91-102]
-
خودشفقتورزی
پیشبینی فرسودگی شغلی معلمان بر اساس تحمل ابهام و خودشفقتورزی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
د
-
دانش آموزان
تأثیر استفاده از فناوری واقعیتافزوده بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]
-
دانش-آموزان
نقش کمالگرایی مثبت و منفی و ترس از شکست در عملکرد در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
-
دانش حرفهای
چگونه توانستیم توسعه حرفهای معلمان را در دوران دنیاگیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدامپژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
-
دبیران ورزش
بررسی روشهای قانونی رفع مسئولیت معلمان تربیتبدنی مدارس ایران در هنگام بروز حوادث ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 15-27]
ر
-
راهبران آموزشی و تربیتی
بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 17-35]
-
رشد اخلاقی
تاثیر داستانهای فلسفی به روش بحث گروهی بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان کامیاران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 1-15]
-
رضایت از زندگی
پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 21-35]
-
رفع مسئولیت
بررسی روشهای قانونی رفع مسئولیت معلمان تربیتبدنی مدارس ایران در هنگام بروز حوادث ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 15-27]
-
رهبری تحولگرا
نقش ابعاد رهبری تحولگرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 55-70]
ز
-
زبان انگلیسی
تأثیر استفاده از فناوری واقعیتافزوده بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]
س
-
سازگاری اجتماعی
نقش مهارتهای ارتباطی و توانمندسازی شناختی در پیشبینی سازگاری اجتماعی معلمان ابتدایی شهر سقز [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 43-53]
-
سواد برنامه درسی
بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری اجتماعات حرفهای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
سواد رسانهای
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان درس «تفکر و سواد رسانهای» [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 37-57]
ش
-
شایستگی رهبری
نشانگرهای شایستگیهای رهبری مدیران آموزشی؛ یافته های یک مطالعه داده بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
-
شبکههای مجازی
نقش آموزشهای مجازی در اعتیاد به اینترنت و ارتباط آن با خستگی چشمی معلمان ابتدایی در همهگیری کووید-19 [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
شهر اردبیل
طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
ص
-
صلاحیت حرفهای
چگونه توانستیم توسعه حرفهای معلمان را در دوران دنیاگیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدامپژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
-
صلاحیت حرفهای
شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان درس «تفکر و سواد رسانهای» [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 37-57]
ف
-
فرسودگی شغلی
پیشبینی فرسودگی شغلی معلمان بر اساس تحمل ابهام و خودشفقتورزی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
-
فرهنگ سازمانی
نقش واسطهای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 57-77]
-
فناوری آموزشی
تأثیر استفاده از فناوری واقعیتافزوده بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]
ق
-
قضاوت اخلاقی
تاثیر داستانهای فلسفی به روش بحث گروهی بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان کامیاران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 1-15]
ک
-
کرونا
چگونه توانستیم توسعه حرفهای معلمان را در دوران دنیاگیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدامپژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
-
کلاسهای چندپایه
بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 17-35]
-
کلیدواژه: مدیریت استعداد
طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
-
کووید 19
چگونه توانستیم توسعه حرفهای معلمان را در دوران دنیاگیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدامپژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
گ
-
گلستان
رابطه بین جهتگیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]
م
-
ماهیت یادگیری
بررسی مبانی فلسفی و ماهیت یادگیری الگوی آموزشی مونتهسوری [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 59-74]
-
مبانی فلسفی
بررسی مبانی فلسفی و ماهیت یادگیری الگوی آموزشی مونتهسوری [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 59-74]
-
مدارس ابتدایی
نقش ابعاد رهبری تحولگرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 55-70]
-
مدیران مدارس
نشانگرهای شایستگیهای رهبری مدیران آموزشی؛ یافته های یک مطالعه داده بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
-
مدیریت کیفیت جامع
نقش واسطهای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 57-77]
-
معلمان
نقش واسطهای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 57-77]
-
معلمان
پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 21-35]
-
معلمان
نقش مهارتهای ارتباطی و توانمندسازی شناختی در پیشبینی سازگاری اجتماعی معلمان ابتدایی شهر سقز [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 43-53]
-
معلمان
طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
-
معلمان ابتدایی
نقش آموزشهای مجازی در اعتیاد به اینترنت و ارتباط آن با خستگی چشمی معلمان ابتدایی در همهگیری کووید-19 [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
-
معلمان تربیتبدنی
رابطه بین جهتگیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]
-
معلمان راهنما
بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 17-35]
-
معلمان مقطع ابتدایی
بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری اجتماعات حرفهای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
-
معلم تربیتبدنی
رابطه دوره های آموزش ضمنخدمت و توانمندسازی شغلی (مورد مطالعه: معلمان تربیتبدنی استان مرکزی) [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 71-89]
-
مهارت حرفهای
چگونه توانستیم توسعه حرفهای معلمان را در دوران دنیاگیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدامپژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
-
مهارتهای ارتباطی
نقش مهارتهای ارتباطی و توانمندسازی شناختی در پیشبینی سازگاری اجتماعی معلمان ابتدایی شهر سقز [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 43-53]
ن
-
نظارت و راهنمایی آموزشی
بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 17-35]
-
نظریه داده بنیاد
نشانگرهای شایستگیهای رهبری مدیران آموزشی؛ یافته های یک مطالعه داده بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
-
نگهداشت
طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
-
نهجالبلاغه
مؤلفههای اخلاق حرفهای معلم با تأکید بر تعامل معلم با خود از منظر نهجالبلاغه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 29-54]
و
-
واژگان کلیدی: داستانهای فلسفی
تاثیر داستانهای فلسفی به روش بحث گروهی بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان کامیاران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 1-15]
-
واقعیت افزوده
تأثیر استفاده از فناوری واقعیتافزوده بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]
-
ویژگی شخصیتی، معلمان ابتدایی، طرح جابر، کرونا، کو
مقایسه ویژگیهای شخصیتی دو گروه معلمان ابتدایی مشارکتکننده و بدونمشارکت در طرح جابر 1400-1399 [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 37-55]
ه
-
هوش هیجانی
پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 21-35]
ی
-
یادگیری تیمی
رابطه بین جهتگیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]
-
یادگیری سازمانی
نقش ابعاد رهبری تحولگرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 55-70]
-
ید 19
مقایسه ویژگیهای شخصیتی دو گروه معلمان ابتدایی مشارکتکننده و بدونمشارکت در طرح جابر 1400-1399 [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 37-55]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد