نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تفکر شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 37-57]
  • آموزش ضمن‌خدمت رابطه دوره های آموزش ضمن‌خدمت و توانمندسازی شغلی (مورد مطالعه: معلمان تربیت‌بدنی استان مرکزی) [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 71-89]

ا

  • ابعاد نقش ابعاد رهبری تحول‌گرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 55-70]
  • اجتماعات حرفه‌ای یادگیری بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفه‌ای معلمان با میانجی‌گری اجتماعات حرفه‌ای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • اجرای برنامه درسی رابطه انگیزش با موفقیت در اجرای برنامه درسی (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع متوسطه اول شهر خرم‌آباد) [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 29-41]
  • اخلاق حرفه‌ای معلم مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای معلم با تأکید بر تعامل معلم با خود از منظر نهج‌البلاغه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 29-54]
  • اشتیاق تحصیلی پیش بینی اشتیاق‏ تحصیلی بر اساس خودتعیین‌گری و جهت‌گیری هدف دانش ‎آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 91-102]
  • اشتیاق تحصیلی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت‌افزوده بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]
  • اعتیاد به اینترنت نقش آموزش‌های مجازی در اعتیاد به اینترنت و ارتباط آن با خستگی ‌چشمی معلمان ابتدایی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • الگوی برنامه‌درسی مونته‌سوری بررسی مبانی فلسفی و ماهیت یادگیری الگوی آموزشی مونته‌سوری [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 59-74]
  • انگیزش بیرونی رابطه انگیزش با موفقیت در اجرای برنامه درسی (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع متوسطه اول شهر خرم‌آباد) [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 29-41]
  • انگیزش درونی رابطه انگیزش با موفقیت در اجرای برنامه درسی (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع متوسطه اول شهر خرم‌آباد) [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 29-41]
  • انگیزش شغلی نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 57-77]

ب

  • بحث گروهی تاثیر داستان‌های فلسفی به روش بحث گروهی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان کامیاران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 1-15]
  • برنامه درسی رابطه انگیزش با موفقیت در اجرای برنامه درسی (مطالعه موردی: معلمان زن مقطع متوسطه اول شهر خرم‌آباد) [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 29-41]
  • بهزیستی ایمنی روانشناختی رابطه بین جهت‌گیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیت‌بدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]
  • بهزیستی روان‌شناختی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 21-35]

پ

  • پرورش سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
  • پرورش اجتماعی سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
  • پرورش ذهن سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
  • پرورش عاطفی-رفتاری سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]

ت

  • تحمل ابهام پیش‌بینی فرسودگی شغلی معلمان بر اساس تحمل ابهام و خودشفقت‌ورزی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • تربیت رسانه‌ای شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 37-57]
  • ترس از شکست در عملکرد نقش کمال‌گرایی مثبت و منفی و ترس از شکست در عملکرد در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
  • تعامل معلم با خود مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای معلم با تأکید بر تعامل معلم با خود از منظر نهج‌البلاغه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 29-54]
  • تعلل‌ورزی تحصیلی نقش کمال‌گرایی مثبت و منفی و ترس از شکست در عملکرد در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
  • توانمندسازی شغلی رابطه دوره های آموزش ضمن‌خدمت و توانمندسازی شغلی (مورد مطالعه: معلمان تربیت‌بدنی استان مرکزی) [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 71-89]
  • توانمندسازی شناختی نقش مهارت‌های ارتباطی و توانمندسازی شناختی در پیش‌بینی سازگاری اجتماعی معلمان ابتدایی شهر سقز [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 43-53]
  • توسعه‌ طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
  • توسعه حرفه‌ای بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفه‌ای معلمان با میانجی‌گری اجتماعات حرفه‌ای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • توسعۀ حرفه‌ای چگونه توانستیم توسعه ‌حرفه‌ای معلمان را در دوران دنیا‌گیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدام‌پژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]

ج

  • جهت‌گیری هدف پیش بینی اشتیاق‏ تحصیلی بر اساس خودتعیین‌گری و جهت‌گیری هدف دانش ‎آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 91-102]
  • جهت‌گیری یادگیری رابطه بین جهت‌گیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیت‌بدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]

ح

  • حقوق ورزشی بررسی روش‌های قانونی رفع مسئولیت معلمان تربیت‌بدنی مدارس ایران در هنگام بروز حوادث ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 15-27]
  • حوادث بررسی روش‌های قانونی رفع مسئولیت معلمان تربیت‌بدنی مدارس ایران در هنگام بروز حوادث ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 15-27]

خ

  • خستگی‌ چشمی نقش آموزش‌های مجازی در اعتیاد به اینترنت و ارتباط آن با خستگی ‌چشمی معلمان ابتدایی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • خودپرورشی معلم سنجش وضعیت موجودنقش های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]
  • خودتعیین‌گری پیش بینی اشتیاق‏ تحصیلی بر اساس خودتعیین‌گری و جهت‌گیری هدف دانش ‎آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 91-102]
  • خودشفقت‌ورزی پیش‌بینی فرسودگی شغلی معلمان بر اساس تحمل ابهام و خودشفقت‌ورزی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

د

  • دانش آموزان تأثیر استفاده از فناوری واقعیت‌افزوده بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]
  • دانش-آموزان نقش کمال‌گرایی مثبت و منفی و ترس از شکست در عملکرد در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 75-86]
  • دانش حرفه‌ای چگونه توانستیم توسعه ‌حرفه‌ای معلمان را در دوران دنیا‌گیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدام‌پژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
  • دبیران ورزش بررسی روش‌های قانونی رفع مسئولیت معلمان تربیت‌بدنی مدارس ایران در هنگام بروز حوادث ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 15-27]

ر

  • راهبران آموزشی و تربیتی بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 17-35]
  • رشد اخلاقی تاثیر داستان‌های فلسفی به روش بحث گروهی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان کامیاران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 1-15]
  • رضایت از زندگی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 21-35]
  • رفع مسئولیت بررسی روش‌های قانونی رفع مسئولیت معلمان تربیت‌بدنی مدارس ایران در هنگام بروز حوادث ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 15-27]
  • رهبری تحول‌گرا نقش ابعاد رهبری تحول‌گرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 55-70]

ز

  • زبان انگلیسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت‌افزوده بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]

س

  • سازگاری اجتماعی نقش مهارت‌های ارتباطی و توانمندسازی شناختی در پیش‌بینی سازگاری اجتماعی معلمان ابتدایی شهر سقز [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 43-53]
  • سواد برنامه درسی بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفه‌ای معلمان با میانجی‌گری اجتماعات حرفه‌ای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • سواد رسانه‌ای شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 37-57]

ش

  • شایستگی رهبری نشانگرهای شایستگی‏های رهبری مدیران آموزشی؛ یافته ‏های یک مطالعه داده‏ بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • شبکه‌های مجازی نقش آموزش‌های مجازی در اعتیاد به اینترنت و ارتباط آن با خستگی ‌چشمی معلمان ابتدایی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • شهر اردبیل طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای چگونه توانستیم توسعه ‌حرفه‌ای معلمان را در دوران دنیا‌گیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدام‌پژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
  • صلاحیت حرفه‌ای شناسایی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 37-57]

ف

  • فرسودگی شغلی پیش‌بینی فرسودگی شغلی معلمان بر اساس تحمل ابهام و خودشفقت‌ورزی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]
  • فرهنگ سازمانی نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 57-77]
  • فناوری آموزشی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت‌افزوده بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 17-28]

ق

  • قضاوت اخلاقی تاثیر داستان‌های فلسفی به روش بحث گروهی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان کامیاران [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 1-15]

ک

  • کرونا چگونه توانستیم توسعه ‌حرفه‌ای معلمان را در دوران دنیا‌گیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدام‌پژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
  • کلاس‌های چندپایه بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 17-35]
  • کلیدواژه: مدیریت استعداد‌ طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
  • کووید 19 چگونه توانستیم توسعه ‌حرفه‌ای معلمان را در دوران دنیا‌گیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدام‌پژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]

گ

  • گلستان رابطه بین جهت‌گیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیت‌بدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]

م

  • ماهیت یادگیری بررسی مبانی فلسفی و ماهیت یادگیری الگوی آموزشی مونته‌سوری [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 59-74]
  • مبانی فلسفی بررسی مبانی فلسفی و ماهیت یادگیری الگوی آموزشی مونته‌سوری [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 59-74]
  • مدارس ابتدایی نقش ابعاد رهبری تحول‌گرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 55-70]
  • مدیران مدارس نشانگرهای شایستگی‏های رهبری مدیران آموزشی؛ یافته ‏های یک مطالعه داده‏ بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • مدیریت کیفیت جامع نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 57-77]
  • معلمان نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 57-77]
  • معلمان پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 21-35]
  • معلمان نقش مهارت‌های ارتباطی و توانمندسازی شناختی در پیش‌بینی سازگاری اجتماعی معلمان ابتدایی شهر سقز [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 43-53]
  • معلمان‌ طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
  • معلمان ابتدایی نقش آموزش‌های مجازی در اعتیاد به اینترنت و ارتباط آن با خستگی ‌چشمی معلمان ابتدایی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 1-14]
  • معلمان تربیت‌بدنی رابطه بین جهت‌گیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیت‌بدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]
  • معلمان راهنما بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 17-35]
  • معلمان مقطع ابتدایی بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفه‌ای معلمان با میانجی‌گری اجتماعات حرفه‌ای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
  • معلم تربیت‌بدنی رابطه دوره های آموزش ضمن‌خدمت و توانمندسازی شغلی (مورد مطالعه: معلمان تربیت‌بدنی استان مرکزی) [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 71-89]
  • مهارت حرفه‌ای چگونه توانستیم توسعه ‌حرفه‌ای معلمان را در دوران دنیا‌گیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدام‌پژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 107-119]
  • مهارت‌های ارتباطی نقش مهارت‌های ارتباطی و توانمندسازی شناختی در پیش‌بینی سازگاری اجتماعی معلمان ابتدایی شهر سقز [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 43-53]

ن

  • نظارت و راهنمایی آموزشی بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 17-35]
  • نظریه داده بنیاد نشانگرهای شایستگی‏های رهبری مدیران آموزشی؛ یافته ‏های یک مطالعه داده‏ بنیاد [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • نگهداشت‌ طراحی الگوی عوامل موثر بر توسعه و نگهداشت معلمان دوره متوسطه شهر اردبیل [دوره 6، شماره 4، 1400، صفحه 55-75]
  • نهج‌البلاغه مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای معلم با تأکید بر تعامل معلم با خود از منظر نهج‌البلاغه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 29-54]

و

ه

  • هوش هیجانی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 21-35]

ی

  • یادگیری تیمی رابطه بین جهت‌گیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیت‌بدنی استان گلستان [دوره 6، شماره 2، 1400، صفحه 87-102]
  • یادگیری سازمانی نقش ابعاد رهبری تحول‌گرای مدیران مدارس در یادگیری سازمانی مدرسه [دوره 6، شماره 3، 1400، صفحه 55-70]
  • ید 19 مقایسه ویژگی‌های شخصیتی دو گروه معلمان ابتدایی مشارکت‌کننده و بدون‌مشارکت در طرح جابر 1400-1399 [دوره 6، شماره 1، 1400، صفحه 37-55]